برنامه های غیرمتمرکز (DApps)

تبلیغات

محل تبلیغ شما

فرهنگ ایران نما

ایران نما یعنی نمایی از شکوه فرهنگی ایران باستان که به ما می آموزد:

- از ریختن آشغال و زبانه و فاضلاب و حتی آب دهان درون آبهای روان، رودخانه ها و دریا خودداری کنید.

- در مصرف آب صرفه جویی کنید و آنرا برای مصارف بی ارزش مانند شستن زمین هدر ندهید.

- در محیط زیست و اماکن سرسبزی که برای گردش میروید آشغال نریزید.

- از درختان نگهداری کنید. درخت بکارید. برای ساخت خانه، درخت و کوه ها را ویران نکنید و روی کوه یا حتی دامنه آن ساخت و ساز نکنید. برای ساخت خانه یا دید بهتر منظره، درختان را به عمد خشک نکنید.

- در آثار باستانی یادگاری ننویسید. این کار فقط یادگار بیسوادی و بی فرهنگی و بی شعوری و بی خردی شماست.

- با حیوانات مهربان باشید و برای حفظ سلامت و محیط زیست خودتان از آنها نگهداری کنید.

- عاشق میهن خود (ایران) باشید. زیرا جاییکه درآنجا به دنیا آمده اید حکم مادر شماست.

- بجای کلاه برداری و دروغ و خیانت و دزدی از دیگران ، عقل و هنر را برای درآمد بیشتر بکار ببرید.

با قرض کردن پول از دیگران شخصیت خود را ضایع نکنید و اگر هم قرض میکنید انقدر شریف باشید که آنرا پس داده و پیمان شکنی نکنید.

- ملاحظه دیگران را بکنید. یعنی با رعایت قانون، به حق و حقوق دیگران احترام بگذارید و قانونی شکنی و حق خوری را زرنگی ندانید.

- فقط به باورهای شخصی احترام کنید اما با باور و عقاید گروهی و حزبی و تحمیلی بجنگید و آنها را تکریم نکنید .

- بدانید سلامت و آسایش زندگی شما وابسته به رعایت موارد بالاست. اختیار دارید آنها را رعایت نکنید و خلاف طبیعت رفتار کنید. ولی طبیعت و چرخ گردان هم اختیار دارد تا در برابر اشتباه شما واکنش و کارما نشان دهد و تاوان اشتباه و رفتار غیر طبیعی شما را با بیماری، تصادف، سختی و مرگ غیر طبیعی پاسخ یا تلافی کند. زیرا هر موجود مادی در جهان دارای یک موجود نگهبان معنوی است که نسبت به صور مادی خود دلبستگی و وابستگی دارد. پس آسیب رساندن به صور مادی و طبیعی آنها، دشمنی، واکنش، کارما و تاوان آنها را همراه خواهد داشت. به بیان ساده، با طبیعت و چرخ گردان نجنگید چون پیروزی با چرخ فلک و طبیعت قادر و قهار و جبار است.

برنامه های غیرمتمرکز (DApps)

ا
برنامه های غیرمتمرکز (DApps)

برنامه های غیرمتمرکز یا Decentralized Applications (DApps) چیست؟

 برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) برنامه‌ها یا برنامه‌های دیجیتال مبتنی بر قرارداد هوشمند هستند که به جای سرورهای متمرکز بر روی بلاک چین اجرا می‌شوند. ظاهر و احساسی شبیه به برنامه‌های تلفن همراه معمولی در گوشی هوشمند شما دارند و خدمات و عملکردهای متنوعی از بازی گرفته تا امور مالی، رسانه‌های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهند. همانطور که از نام آن پیداست، DApp ها بر روی شبکه های همتا به همتا غیرمتمرکز اجرا می شوند.

یک قرارداد هوشمند به عنوان مجموعه ای از قوانین از پیش تعریف شده عمل می کند که توسط کد رایانه ای اجرا می شود. وقتی و اگر شرایط خاصی برآورده شود، همه گره های شبکه وظایفی را که قرارداد مشخص می کند، اجرا می کنند.

 هنگامی که یک قرارداد هوشمند بر روی بلاک چین مستقر می شود، تغییر کد یا از بین بردن آن دشوار است. بنابراین، حتی اگر تیم پشت DApp منحل شده باشد، کاربران همچنان می توانند به DApp دسترسی داشته باشند.

 در حالی که رابط‌های DApps و برنامه‌های کاربردی سنتی می‌توانند مشابه به نظر برسند، DAppها در مقایسه با همتایان متمرکز خود مزایای متعددی را ارائه می‌دهند. برنامه های وب داده ها را روی سرورهای متمرکز ذخیره می کنند. یک سرور در معرض خطر ممکن است کل شبکه برنامه را از بین ببرد و آن را به طور موقت یا دائم غیرقابل استفاده کند. سیستم های متمرکز نیز ممکن است از نشت داده یا سرقت رنج ببرند و شرکت ها و کاربران فردی را در معرض خطر قرار دهند.

 در مقابل، DAppها بر روی شبکه های توزیع شده و بدون قدرت مرکزی ساخته می شوند. بدون هیچ نقطه شکست واحدی، DAppها کمتر در برابر حملات آسیب پذیر هستند، و این امر باعث می شود که عوامل مخرب ربودن شبکه را بسیار دشوار کنند. شبکه P2P همچنین می‌تواند اطمینان حاصل کند که DApp با کمترین زمان از کار افتادگی ادامه می‌دهد، حتی اگر رایانه‌ها یا بخش‌هایی از شبکه دچار مشکل شوند.

 ماهیت غیرمتمرکز DApps همچنین به این معنی است که کاربران می توانند کنترل بیشتری بر اطلاعاتی که به اشتراک می گذارند داشته باشند. با توجه به اینکه هیچ شرکتی اطلاعات شخصی کاربران را کنترل نمی کند، آنها برای تعامل با یک DApp نیازی به ارائه هویت دنیای واقعی ندارند. در عوض، آنها می توانند از یک کیف پول رمزنگاری برای اتصال به DApps استفاده کنند و به طور کامل اطلاعاتی را که به اشتراک می گذارند کنترل کنند.

For a safe trade with us without any risk and earning huge money click on the banner below:

 

 



تعداد بازديد : 98
تاریخ انتشار: 2022/09/19 ساعت:
برچسب ها : ,
0 نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

تخفیف و مزایا

برای گرفتن تخفیف و مزایای دیگر ایمیل خود را وارد نمایید:
Friends Logo
محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((ایران نما | آینما | inama)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
Sitemap Rss بهینه و سئو: ایران نما ترجمه: قالب گراف